Dag voor Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rianne Wingerden - WaarBenJij.nu Dag voor Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rianne Wingerden - WaarBenJij.nu

Dag voor Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Rianne

27 September 2013 | Nederland, Nederland

Oh wat een stress online inchecken. Tot je schrik bemerken dat je dan in eens in het Duits maar moet snappen wat ze bedoelen.
Ik doe dit niet vaak genoeg daar komt het vast door, gewoon geen ervaring.
Ben je ontzettend blij dat je kennelijk toch alles wel goed hebt ingevuld samen met je dochter aan de andere kant van de telefoon voor steun en ze je boardingpas op je email plaatsen.

Inlezen met smart Phone ha ha toch maar niet, dan boardingpas maar uitprinten. Dan oh oh stress. Dat gaat niet vanaf de laptop dus oude computer opstarten die heeft minsten een ½ uur nodig voor je er iets op kunt openen. Ratelen doet hij wel dus computer lijkt erg hard aan het werk.
Als hij dan zover is duurt alles ook Heeeel lang voor hij iets gaat doen. Kun je tussendoor rustig gaan stofzuigen of wat dan ook

Eindelijk kan er dan geprint worden
En wat blijkt, dan hij print wit!!
Nieuwe vulling erin, die had ik nog in huis zowaar en ja gelukkig komt er dan iets op papier de boardingpas,
He, he duurde alles bij elkaar minsten een uur om het voor elkaar te krijgen, maar het is gelukt
Als ik terug kom koop ik een draadloze printer wel zo makkelijk.

Dan denk ik waar ben ik aan begonnen blijf toch gewoon thuis veel rustiger en veiliger.
Veel dingen zolang van te voren al geregeld, bewaard enz. dat ik nu er maar op moet vertrouwen dat ik alle echt belangrijke papieren bij me heb.
De koffers gewogen blijkt de backpacker toch nog lichter te zijn dan de koffer op wieltjes, balen want de backpacker kan op mijn rug maar de andere die moet ik straks de hele gateway opdragen, krijg het er nu al warm van.

Na al deze stress de stofzuiger pakken en energie kwijtraken, de laatste klusjes doen, relaxen, gezellig eten met de kinderen en dan nog 1 hindernis te gaan op tijd 4.45 uur aankomen op Schiphol

Tot schrijfs vanuit Congo Brazzaville

  • 27 September 2013 - 13:25

    Marieke:

    Hahaha klinkt goed mam! Ik snap alleen niet waarom je een koffer op wieltjes moet dragen? Die dingen hebben toch niet voor niets wieltjes?
    Nou, het komt heus goed allemaal, net als de vorige keer! ;)
    En ik ga NU de klamboe inpakken, anders vergeet ik hem echt nog...
    Tot vanavond!
    Grtz

  • 27 September 2013 - 15:17

    Petra Van De Minkelis:

    Hoi Rianne,

    We wensen je een goede reis en goede tijd daar in Congo. Zelf was ik ooit in de Centraal Afrikaanse republiek. Indrukwekkend!
    We gaan je belevenissen volgen! Groeten uit Nederland, (Johan en ) Petra van de Minkelis

  • 30 September 2013 - 10:37

    Leo En Corrie:

    Lieve Rianne, je bent er en alle (europese) stress vliegt van je af: je kunt aan de slag met wat je heel graag wilt doen, nl. voor mensen zorgen, er voor ze zijn. Van harte een goede tijd daar toegewenst, leef je maar lekker uit met mensen van diezelfde instelling en hopelijk ook veel humor!!! Je weet het : een dag niet gelachen, een dag niet geleefd.
    Lieve groet van ons (wij denken aan je!!)

  • 30 September 2013 - 12:05

    Nellie Croes:

    Hallo Rianne,

    Gelukkig is alles geregeld en zit je nu op je bestemming. Draadloos is ook niet alles hoor. Dan is weer de batterij leeg of reageert ook traag. Geeft te denken.
    Een hele vruchtbare tijd gewenst met veel voldoening.
    Groeten Nellie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lieve mensen Benin is de volgende bestemming Gr Rianne

Actief sinds 15 Aug. 2011
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 50447

Voorgaande reizen:

08 Januari 2017 - 19 Maart 2017

Benin

26 September 2015 - 07 December 2015

Madagascar

28 September 2013 - 09 November 2013

Congo Brazzaville

19 September 2011 - 18 November 2011

Mijn eerste reis naar Sierra leonne

Landen bezocht: