nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Rianne Wingerden - WaarBenJij.nu nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Rianne Wingerden - WaarBenJij.nu

nog een paar uurtjes

Door: Riannevwingerden

Blijf op de hoogte en volg Rianne

18 September 2011 | Nederland, Gorinchem

alles is ingepakt. Van iedereen afscheid genomen en nu nog een paar uurtjes voor het grote avontuur gaat beginnen.

Het is goed om te merken dat er zoveel lieve mensen met me meeleven en aan mij denken.
Daarvoor hartelijk dank

Vanancht om 4 uur brengen Danielle en Mariek mij naar schiphol en dan vlieg ik om 6.45.
van Amsterdam naar Brussel In Brussel stappen er nog een paar mensen in.
In iedergeval 3 Amerikanen en Charlotte uit Zweden. Charlotte gaat net als ik werken als discharge nurse.

Van mercy Ships was er mij een mail gestuurd waarin ik al wat kon lezen over het werk dat ik zal gaan doen. Dat is wondzorg en nazorg.

Maandag avond als we aankomen worden we al om 18 uur verwacht op deck 7 waar we de eerste andere collega's zullen ontmoeten.

groete

  • 18 September 2011 - 16:18

    David En Jolanda :

    Hopelijk kun je slapen vannacht, al is het dan een heel kort nachtje.
    Een hele goede reis Rianne! Fijn je vandaag nog even gezien te hebben in de kerk. Groetjes!


  • 18 September 2011 - 16:19

    Gerben:

    Goede reis!
    En een bijzonder goede start toegewenst. Ik kijk uit naar je eerste bevindingen.
    Liefs Gerben

  • 18 September 2011 - 16:24

    Rik Van Wijk - Bons:

    Hoi Rianne,

    Een hele goede reis en een goed+succesvol verblijf toegewenst!

    Rik

  • 18 September 2011 - 18:28

    Mary:

    Een hele goede reis en succes toegewenst!

  • 19 September 2011 - 01:00

    Dita:

    Lieve Rianne,
    Van lieverlee ga of ben je op weg,
    wakker ben je.
    heb je eigenlijkt nog wat kunnen slapen?
    Wederom een heel goeie reis: net als vele anderen ben ik nieuwsgierig hoe het jou vergaat.
    dikke zoen
    Dita

  • 19 September 2011 - 11:39

    Joke En Gerrit:

    nu wij dit lezen ben jij al bijna weer geland. Hopelijk krijg je een groep leuke collega's. Succes en we kijken uit naar een verslag van je eerste ervaringen.

    groetjes

  • 19 September 2011 - 15:57

    Dick Zwart:

    Ik ga met belangstelling je reisverslagen lezen en ben nu al nieuwsgierig naar het verslag van je eerste belevenissen aan 'boord'.
    Foto's zijn natuurlijk ook meer dan welkom...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Lieve mensen Benin is de volgende bestemming Gr Rianne

Actief sinds 15 Aug. 2011
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 50521

Voorgaande reizen:

08 Januari 2017 - 19 Maart 2017

Benin

26 September 2015 - 07 December 2015

Madagascar

28 September 2013 - 09 November 2013

Congo Brazzaville

19 September 2011 - 18 November 2011

Mijn eerste reis naar Sierra leonne

Landen bezocht: